Alla inlägg under april 2009

Av victoria - 15 april 2009 19:26

Anledningen till rubriken är att det var längesen jag var kär och jag vill bli det igen.

Mickan har skitmånga som gillar henne men jag har ingen och jag e fett avundsjuk.

Det är alltid nån av mina kompisar men aldrig jag.

"I wanna feel love love love"<3<3<3!!


Av victoria - 12 april 2009 23:02

Pappz och Patti var på maxi och hanldlade lite saker.

Dom köpte blandannat Filmen Nicke nyfiken och soundtracket till den filmen heter Upsidedown och den låten e skit bra.

Lyssna bara själva:det är bara att klicka på den stora bilden och sen trycka på bilden där det står listen now så får du höra hela den underbara låten.!! Click here to get your free Upside Down ringtone!



Click here to download Free Jack Johnson Music at EZ-Tracks.com
Föressten så var filmen jättesöt!!!<3

Av victoria - 12 april 2009 15:50

Idag har jag varit i centrum och shoppat lite med mamma.

Vi köpte 2 par skor till mig, det var vita sneakers och några svarta typ vanliga skor med snören och allt..okej ni kanske inte fattade men det var några skor som är svåra att beskriva men ni kan se här.

Vi köpte också en jacka åt mig på hm det var en skinn jacka som e skitsnygg och mörkgrå.

Dom vita sneakersen kostade 299:-

Dom svarta skorna kostade 199:- 

Skinnjackan kostade 498:-

Ha det så bra,hoppas du kan må lika bra som jag!<3


Av victoria - 12 april 2009 15:30

Glad påsk allihopa.

jag vet att jag inte har skrivit så mycket på lovet men det är ju lov så då tog jag ledigt från bloggandet ett tag men nu e jag tillbaks.

har ni saknat mig??

-dampbild.....:) xD

Av victoria - 3 april 2009 18:33

Mamma har vart och köpt massa mediciner till mig för jag är pollenalergiker....DAMP det är det värsta som finns.

Man blir snorig hela jä*la tiden och det kliar i ögonen och det är bara skit.

Men om jag tar min mediciner bra kommer det inte va så.

Det här är min första sommar som pollenalergiker så vi får se hur det går! 

Av victoria - 3 april 2009 18:29

Jag har precis kommit hem från mickiz.

Vi sjöng lite och gjorde massa videos det var kul.

Jag hon och lisen är värsta "gruppen" ,asså vi är med dom andra och så men i slutändan så är det vi 3.

Mickan är värsta proffset på att göra filmer på sin data och hon har gjort några till mig och lisen som är skitbra.

Hon kommer alltid va min lilla film mickiz!!<3<3 

 

Av victoria - 2 april 2009 15:44

 

Snön har smält och solen tittar

fram,våren är här...

Vädret e så kämpehärligt idag tycker inte ni det ,jag älskar det!!

För första gången har jag kunnat ta av mig vinterjackan ute och bara,bara va.

Den första getingen eller humlan eller det kanske var en fluga har satt sig på mig.

Jag lekte med mina kompisar vid en lekpark och det var bara så härliigt!

Vi sjöng lite och skojade och va bara oss själva.

Det här har varit en perfekt dag,eller vad tycker ni?? 

Av victoria - 1 april 2009 17:15

Läs högt!! den är så schööön...

En del av min konstiga humor!<3 

Presentation

Omröstning

Vilken är den finaste färgen??
 Svart
 Grön
 Vit
 Röd
 Gul
 Rosa
 Lila
 Blå
 Orange
 Brun

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards